lördag 20 maj 2017

Ville bara säga en sak

Jag ligger och kollar på djursjukhuset. Lol, kul grej som hände ikväll. Jag hade spelat piano i typ en timme och sen tänkte jag kolla på TV innan jag skulle gå och lägga mig. Jag gick in i vardagsrummet och sa "Tja, vad kollar du p..." och kollade på skärmen. På skärmen var det två noshörningar och ni kan ju gissa resten. Men programmet handlade om att man skulle försöka återuppliva en extremt utrotningshotad art.... Eller nåt. Sen så handlade det om bin och någon död bidrottning. Tror det var något krig för att det kanske var två bidrottningar så... Har ni inte läst om bin så kommer ni inte fatta så mycket. Ewww, nu när jag kollar äter dem bilarver… Uähh, jag tror jag spydde inuti min kropp. Dem åt en vaxkaka vilket är okej eftersom jag också ätit det, sen tog dem lite honung, sen lite bibröd(pollen) och på slutet... Dem där vita larverna. Okej, men i alla fall ska jag gå och lägga mig nu. Jag kommer drömma vidriga drömmar om det här. God Natt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar