tisdag 20 juni 2017

Hej! Jag är inte tillbaka

Just nu kollar jag på Wizards of Waverly Place och jag såg precis sista avsnittet. Aja, nu har jag äntligen sommarlov och jag slösade precis bort en hel dag på att sova. Jag vaknade typ halv två. Men nu så ska jag kolla om alla fyra säsonger på Wizards of Waverly Place. Mina betyg har höjts i alla ämnen förutom geografi och bild. Jag ritar faktiskt bra men det var något om att jag inte kan förklara bilden. När det gäller geografin så är det bara att min lärare är den mest ointressanta någonsin. Min gamla lärare var mycket bättre och då var geografi mitt favoritämne. Nu är mina favoritämnen matte och fysik och det är för att det är den enda läraren som är bra. När vi fick chromebooks till skolan så blev två av lärarna galna och ingen fattade någonting av vad vi skulle göra. Om jag ska lära mig något så måste jag använda en PENNA, inte något tangentbord. Men jag ska fortsätta kolla på Waverly Place nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar