onsdag 21 juni 2017

Jag är sjuk :(

Hej! Som ni ser i titeln så är jag sjuk. Jag tror Victoria smittade mig och nu är jag förkyld. Det är så irriterande för jag måste andas genom munnen för jag är täpp i näsan. Men då får jag mer ont i halsen och så svettas jag som en gris. Igår fick jag kanalerna som mamma hade beställt. Så jag har kollat på Cartoon Network, Disney XD och Disney Channel idag. Sen så har jag lyssnat på Ben's låtar i några timmar. Som jag har sagt förut så är Kills Me den bästa låten, men Do You Love Me är också rätt bra. Jag stör mig fortfarande på att han heter Såhär Ben nu, men jag börjar vänja mig. Just det, jag har till och med glömt att lyssna på Rap God idag. Jag hade den på repeat igår jättelänge och jag undrar fortfarande vad grannarna tycker. Vem bryr sig, Eminem - Slim Shady - Marshall - B-Rabbit eller vad han nu kallas äger. Nu kommer mamma in och babblar om några sandaler. Nu gick hon, men jag ska i alla fall sova nu. Så ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar